Streif av solskinn

Hvert smil er et streif av solskinn. Hver klem varmer min sjel.
Så godt å dele opplevelser. Så fint at Du tar del!
Hva skulle jeg vel gjort, uten venner og families smil?
Så godt å være Her, å føle jeg er til!

tirsdag 21. september 2010

Sol!

Utrolig hva et lite solglimt gjør for humøret! -I dag skinner sola, etter noen regnfulle dager og netter, kun avbrutt av et og annet opphold. -Men hvor herlig er det ikke, med solstråler som leker i regnvått gress? Jeg trekker pusten dypt og kjenner på at jeg lever. Noen ganger må man nemlig kjenne litt ekstra etter, ganske enkelt fordi dagene flyr forbi, og vi knapt har tid til å trekke pusten. Det er deilig å kjenne hvordan varmen brer seg i kroppen, og det varer lenge etter at skyene kom flyvende og dekket for det herlig lyset. Om litt gløtter den frem igjen. Mmmm... Skal sette meg med en skål nykokte nudler og kose meg med følelsen... Gløtter nok snart innom igjen jeg også. ...-som sola...! ;-)

Lille pusekatt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar