Streif av solskinn

Hvert smil er et streif av solskinn. Hver klem varmer min sjel.
Så godt å dele opplevelser. Så fint at Du tar del!
Hva skulle jeg vel gjort, uten venner og families smil?
Så godt å være Her, å føle jeg er til!

torsdag 16. september 2010

off we go....

Prøver meg litt her jeg da... First time blogger! :-)
Har i grunnen ikke så mye erfaring med blogger jeg, har hverken lest noe særlig eller gjort det selv, men ble litt inspirert da jeg falt inn på en blogg via en googling til noe skolearbeid. Hun skrev så mye fint, og tankefullt. :-) Kanskje kan jeg inspirere noen en dag også?
Forøvrig må jeg bare si, i tilfelle noen lurer på hvorfor bloggen omtaler lysbehandling... -Jeg tror virkelig jeg trenger det!! -Noen dager er jeg bare så solhungrig at jeg formerlig suger til meg hver stråle jeg kan! :-) Og ja. Det er godt, og dagen etter må jeg ha mer. -Soloman, eller lysoman? -Kall meg hva du vil! -Lyset får meg til å sitre i kroppen og jeg kjenner skuldrene lette. Det føles som sommer, -selv midt på vinteren. :-) Sol til folket, er mitt nye slagord! -SOL til folket!! ...og med det takker jeg for meg i kveld. ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar