Streif av solskinn

Hvert smil er et streif av solskinn. Hver klem varmer min sjel.
Så godt å dele opplevelser. Så fint at Du tar del!
Hva skulle jeg vel gjort, uten venner og families smil?
Så godt å være Her, å føle jeg er til!

torsdag 1. mars 2012

inspirert...av blogg... og film...en herlig kombinasjon

ja, jeg vet det er sent, jeg burde sovet i flere timer, men jeg er da så våken så sent.. Det er som om det er "min tid", nnår stillheten senker seg og jeg kan pusle for meg selv. Det er ganske utrolig hva jeg kan få gjort også! I kveld for eksempel; min kjære dro på nattevakt, jeg vinket ham adjø klokken halv tolv. -Gikk rett inn og bakte sjokoladekake til lillemors bursdagsfeiring, så jeg slipper å gjøre det i morgen. Da skal jeg nemlig bake boller og banankake, og lage fromasj, og muligens pavlova.
... Jeg startet med å skrive inspirert i overskriften min... Mens kaken min koste seg i ovnen satt jeg nemlig i sofaen og laget godteposer til bursdagen, mens jeg kikket på filmen "Julie & Julia" som jeg hadde lånt på biblioteket forleden. Og den var jo så søt!!! Enn å vie seg til å blogge om at hun går gjennom en kokebok fra perm til perm på ett år! Ganske utrolig og veldig spennende og interessant for oss som både liker matlaging og å spise den sammen, og blogging. For å si det sånn; jeg får lyst til å kjøpe meg kokeboken " Mastering the art og french cooking!"
utrolig nok.... hvem tror dere som sovnet på sofaen like etter at jeg skrev det forrige avsnittet? "bla bla bla...så våken så sent...! -Vi kan nok heller kalle det lakenskrekk. Selv om jeg elsker å sove i sengen min, liker jeg ikke å legge meg alene... men mens natten enda var ung tok jeg til vett og hoppet iseng, vel vitende om at jeg måtte ta igjen tingene jeg hadde sovnet fra. men så hadde jeg faktisk fått gjort en del som jeg slipper å gjøre i løpet av denne dagen. Praktisk! runder av her nå...... <3tudeluuuuuu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar